Paní Dýně

Všeobecné podmínky

NAKUPOVÁNÍ

Zákazník se může zaregistrovat a vyplnit svoje osobní údaje. Před nákupem v našem e-shopu se zákazník přihlásí svým uživatelským jménem a heslem. Registrovaní zákazníci mohou čerpat zákaznické výhody (zatím připravujeme).

Nebo může zákazník nakupovat bez předchozí registrace (zákazník si bude moci svoje údaje uložit a zaregistrovat se po odeslání objednávky).

Zákazník si může vybrat libovolné zboží z naší nabídky. Kliknutím na jednotlivé položky ze seznamu výrobků se otevře detail - okno se základními údaji o produktu. Tam najdete mimo ceny i detailní popis, složení, informace o alergenech, dodací lhůtu, informaci o zemi původu, hmotnost/objem, detailní fotky a je zde i místo pro vaše dotazy a komentáře ke zboží. Pokud je zboží zlevněné, tak tam najdete i uvedený důvod slevy.

Většinu zboží máme skladem, jen několik produktů je na objednávku (jejich maximální dodací lhůta je vždy uvedena).

Vybrané zboží zákazník vloží do košíku kliknutím na tlačítko 'KOUPIT'. Před vložením do košíku je zákazník automaticky informován o případném důvodu slevy nebo příplatku na zboží. Objednávku lze dále upravovat a dokončit (tj. odeslat) na stránce nákupního košíku. Okamžikem potvrzení objednávky prodejcem je uzavřena kupní smlouva.

Upozornění: Zboží si v nákupním košíku můžete ponechat až 14 dní, poté bude obsah košíku automaticky vymazán. Prosíme Vás tedy o vymazání obsahu nákupního košíku v případě, že nemáte vážný zájem o objednání zboží. Děkujeme. Vyhrazujeme si právo na vymazání zboží z nákupního košíku, zejména v případě, že zákazník dlouhodobě udržuje plný nákupník košík bez odeslání objednávky.

Ceny zboží jsou vždy uvedeny u jednotlivých položek, a to včetně zákonem stanovené DPH, a jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Zákazník i prodejce může bez udání důvodu zrušit objednávku až do okamžiku odeslání zboží. Pokud zruší objednávku prodejce, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku vyřídit. Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy (tj. potvrzení objednávky prodejcem) je možné jen po předchozí dohodě prodejce a zákazníka a za podmínek, které si vzájemně sjednají.

DODACÍ LHŮTA

Objednané zboží je dle jeho dostupnosti a provozních možností prodejce dodáno v co nejkratší době, a to maximálně do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky (platba za zboží hotově nebo dobírkou) nebo od přijetí celkové částky za objednávku (platba převodem na účet). Objednávky většinou odesíláme (nebo připravíme k osobnímu předání) v den potvrzení objednávky (platba za zboží hotově nebo dobírkou) nebo přijetí celkové částky za objednávku (platba převodem na účet) nebo v den následující.

Pozor! Dodací lhůta může být delší, pokud Vaše objednávka obsahuje zboží na objednávku (tj. zboží, které není skladem). V tom případě je dodací lhůta celé Vaší objednávky totožná s nejdelší dodací lhůtou uvedenou u jednotlivých výrobků. To znamená, že Vám celou objednávku zašleme v jedné zásilce, jakmile pro Vás budeme mít všechno zboží.

Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Doporučujeme prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu zásilky, sepište ihned za přítomnosti dopravce záznam o poškození zásilky a nechte si tuto skutečnost dopravcem potvrdit.
Pokud zákazník zjistí poškození zboží, je povinen kupujícího i dopravce informovat o poškozené zásilce neprodleně! Pro bezproblémové vyřízení reklamace se musí poškození nahlásit nejpozději do tří dnů a doložit je fotkami poškozeného zboží, obalového materiálu i vněšího obalu (krabice, s polepkami).

Podepsáním přepravního listu dopravci (tj. řidiči, doručovateli) zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že zásilka dorazila mechanicky nepoškozená.